VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (VOP) PRO NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
Muchlinka.cz
Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy (faktury), kdy na jedné straně je společnost T.M.D. NewGeneration s.r.o., IČ 09133909, se sídlem Harlacherova 3321/10, Záběhlice, 106 00 Praha 10 a na straně druhé je kupující. VOP jsou platné od 4.05.2020
Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
1. Objednávka
Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem Muchlinka.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky eshopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.
Pokud Vaše objednávka přesáhne částku 10.000,- Kč, můžeme si vyžádat její úhradu předem na účet. V takovém případě Vás budeme se žádostí telefonicky kontaktovat.
2. Ceny
Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.
Akční ceny platí do vyprodání zásob popř. po dobu časově určenou.
3. Způsob dodání zboží
Zboží odesíláme do 48 hodin (v pracovní dny) po připsání částky na náš účet. Zásilka je podána jako doporučené psaní, případně jako obchodní balík (u větších zásilek) s garantovaným dodáním do dvou pracovních dní od odeslání. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce. V případě zvolení Zásilkovny je třeba do poznámky uvést přesnou adresu pobočky Zásilkovny.
V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, Vás bude kontaktovat naše pracovnice a domluví s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. stornaci daného zboží.
4. Převzetí zboží
Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky eshopu.
Kupující se odesláním objednávky zavazuje k jejímu převzetí. V případě, že zásilku kupující nepřevezme či nevyzvedne, bude prodávajícím po vrácení zásilky vyzván k úhradě nákladů vynaložených na její zaslání.
Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude mu účtován poplatek za dopravu dle zvoleného způsobu.
5. Možnosti dopravy
Zásilky odesíláme Českou poštou jako doporučené psaní. Cena této dopravy je 80-99 Kč. V případě Zásilkovny je cena 79 Kč. Ceny jsou pravidelně aktualizovány dle aktuálních ceníků našich přepravců.
6. Možnosti platby
a) Bezhotovostně v Kč převodem na účet prodávajícího č.2701809856/2010.Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky. Bezhotovostním převodem na uvedený účet lze platit předem.
b) Platební bránu GoPay pro vás připravujeme.
Pokyny k platbě:
- Č.účtu: 2701809856/2010
- Banka: FIO banka
- Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
- Variabilní symbol: Číslo objednávky
Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a pokud možno s visačkami. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet.
8. Postup při výměně zboží
Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.muchlinka.cz, které požadujete na výměnu. Jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána.
V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.
9. Reklamace
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození obálky či krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@muchlinka.cz.
V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
10. Bezpečnost a ochrana informací
Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů Kupujícího ze strany T.M.D. NewGeneration s.r.o. se použijí tyto podmínky ochrany osobních údajů.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Faktura na zakoupené zboží bude zaslána po zaplacení zboží elektronicky na email uvedený při objednávce zboží.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky, aniž by zásilku převzal.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.
Závěrečná ustanovení
Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Informace k EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.